HEMMA!

Nu är jag hemma igen

hade ingen dator i Örebro så jag får berätta om allt nu.

Torsdag:
Jag och jessica är framme i Örebro 22.00 och är JÄTTE TRÖTTA!
Jessicas mamma är snäll och kör mig till lillån där Katarina, Harry och små kusinerna väntar. Det blev ingen lång kväll direkt, somnade som en stock vod 23.00

Fredag:
Jag åker buss själv in till stan! helt galet!! jag som inte ens hittar hemma i göteborg! Men jag lyckades ta mig hem till Jessica iallafall. Jessicas mamma var snäll och körde oss hem till Micke (jessicas bror), där vi fick låna en bil. När vi steg in i huset så hade Jessica självklartsin vanliga tur och halkade på det nya golvet i hallen:-)Så nu han hon ont i ryggen igen.  Gumman du måste ta det lite lugnare! vill gärna träna med dig igen!

Nu när vi hade en bil så bar det av mot Marieberg (galleria), där vi köpte hårfärg till mig. Efter det bar det av in till stan igen där vi mötte Danny:-p Vi gjorde en favorit i repris och shoppade byxor till Danny.

Efter trippen på stan så åkte vi hem till lillån och färgade mitt hår, jag är alltså svart hårig igen.

Dags att göra sig iordning inför konserten! Freak Kitchen och Eaglestrike spelade på konset huset. Den var hur grymt som helst! Jag och Danny hade en liten kusinkväll med hårdrock och öldrickande:-p Min Dennis spelar bas i Eaglestrike och sångaren/gitaristen spelar bas i Freak Kitchen så vi hade fri biljetter in.

Man var inte lite stolt över Dennis! han är bäst!

Efter spelningen så snackade vi lite med banden och sen gick vi och tog en öl. Sedan var vi jätte trötta! Vi somnade så sött i soffan hemma.

Lördag:

Japp då var det en ny fin dag i Örebro! Vi ville inte sitta inne och uggla när det var så fint väder ute, så jag, Katarina, Danny och Nicklas tog bilen in till stan. Jag hittade en väska för 60 kr ^^

Nu var det dags att festfixa sig igen! Jessica har ju fyllt 25 år och det är party! Vi tog bussen hem till Helge där festen skulle hållas. vi hade jätte roligt!

Efter ett par timmar fick vi för oss att gå ut på krogen, men i örebro så stänger dom lite tidigare än här och vi var inte i stan förrän 01.30. men vi tog en cider och sen gick vi till Grill corner och åt kebab^^


Danny i Eaglestrike tröja
http://publishme.se/919895/images/new/



Kusinerna på vifft!



Ja mitt svarta håt glänser lite i brunt! men det fixar
jag sen^^



Party!



Japp vi är som vi är!



Kommentarer
Postat av: Gwenn bellas bästa lillasyster *.*

Vilken snygg bild på dej och Jessica längst ner hihi! Kommer aldrig glömma när hon skulle hoppa över räcket(stavning)vid den där pärlaffären haha ZD

2009-10-19 @ 20:26:50
Postat av: Carro

Det låter som en rolig kväll! =)

2009-10-19 @ 22:37:10
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Detl låter som en rolig helg mena ja såklart! =)

2009-10-19 @ 22:38:26
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Jessica persika päron pung!

men gumman ja är en liten otursfågel de vet du redan... men vi hade jätte jätte kul i örebroooet!



love you darling! <3



puss puss



(kände att de var dags att kommentera nåt blogginlägg nu)

2009-10-21 @ 16:35:40
Postat av: Lina

Ja det finns ju vissa som alltid blir bra på fotografier även om man gör miner avundsjuk (men bara lite:P)



du verkar haft det riktigt kul i Örebro:)

2009-10-22 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0