12/12 09 ULLARED!!! 13/12 09 KALAS!!!

Japp! för tredje och sista gången i år tog vi bilen och brännde ner till Ullared. Jag, Jessica, Simon och Simon Karlsfred. jag hittade inga kläder! det var jätte mycket tant kläder så om det är kläder ni vill ha så åk inte dit!

Men några julklappar blev det iallafall^^ och en mascara, en tavla och lite underkläder till mig. Hittade även världens sötaste hammare med döskallar på! kunde inte låtabli...om man skruvar av skafftet så kan man få fram 5 skruvmejslar i olika storlekar. "Den mindre ligger i den större" funktionen ni vet.

jo jag köppte ett såntdär "datorskin" också, med noter och g-klav på. Har 3 olika nu^^


Vi var där redan kl 8.15 och då var det nästan folktomt ju! jätte skönt! vi strosade runt och när vi var klara 12.15 så var det precis lagom för då kom allt folk.

Vi satte oss och åt på en restaurang utanför gkås.....dyrt var det! När vi väntat 35 min på maten så var den kall! fy fan! vi satt och svor lite tyst över vår kalla dyra mat, så när sevitrisen kom fram och frågade om maten var god så blev alla tysta! HAHA! tillslut fick jessica fram ett jadå....så jävla svenskt av oss!

ja men efter det så gick vi runt lite utanför och tittade, men vi var ganska redo för att åka hem. 17.00 var jag hemma efter att ha lämmpat av jessica hos sig och Simon(den andra simon...inte min pojkvän) hos sig

Nu skall ni få se lite bilder från vår roadtrip.


BHAAAAA!!!! RING POLIS TOMTEN RÅNAR GKÅS!!!!








 






Ja bättre dag kunde man inte be om! tack sötisar!

13/12 09 - Lucia

Mamma har ju fyllt 40 år nu! i fredags fyllde hon och idag har jag tonat bort lite gråahår^^ haha! hon är så sööt!
Hade ett mysigt kalas med Mormor, Morfar och Lola^^

Klär granen till punkig julskiva (som alltid).
 Pärlan har också julstämmning:o)

 

Nonno och Dennis myser i soffan


Nonna och Simon med


tredje advent också^^ bara ett ljus kvar nu!


Lola fick kli på magen an en galen tomte med rött skägg!
skummt! skall inte det vara vitt?!




Våra sötisar blev lite trötta^^


Puss på er alla och sov sött i natt.....skall upp till arbetsförmedlingen i morgon! BLÄÄÄÄÄ!!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

mykke mysigt hade vi!

2009-12-16 @ 10:23:58
Postat av: Denise

gud vilken tjock hund. jag är kär i den.

jag hoppas hon tycker om mig lite, trots att jag har kort hår.

2009-12-23 @ 20:12:53
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0