Myspys med moster^^

Idag har har det varit en lång dag! vaknade 05.40 och åkte med pappa till torslanda. Där satt jag och väntade tills Denise slutade skolan, och hoppade sedan på hennes buss mot färjan. väl hemma hos mormor åt vi Denise hembakade bröd med ost och kaffe^^ mumms! Vi har även gått runt och oroat oss för Lola (hunden) som varit på operation :-s

Efter mackan åkte vi till klova för att byta ett par byxor som jag fått av mormor, helt galet! 40 är för litet och 42 får stort! så nej det blev inga byxor och inget annat heller....fick tillbaka pengarna och skall kolla på stan någon dag i veckan.

Nu var det dags för matlagning^^ en currygryta med banan och cuscus. det var super gott! gillar verkligen att ha frukt i mat.

nu ligger jag i min säg och är sjukt trött! måste igentligen plugga men jag kommer inte att fatta vad jag läser ändå nu....så sov så gott mina vänner!

puss puss

undrar om dom tänkte på Italien när dom klädde henne på sjukhuset?


hon frös och skakade! men när gossen och filten var på plats
så blev det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0