helg i örebro

okej! jag har varit suuperdålig på att blogga nu! har varit helt snurrigt senaste veckan....

i torsdags var jag och fikade med my och milo på åhlens^^ Lina ("mys lina") dök också upp lagom till kladdkakan och kaffet^^ är väldigt glad att jag har så fina vänner i mitt liv blir varm i hela kroppen när jag tänker på er alla...ni vet vilka ni är<3

nu skall jag berätta om helgen som varit. i fredags så åkte jag hem till jessica där anna och gwenn skulle hämta upp oss. vi var snart påväg i pappas saab till örebro.

Den stora anledningen till att vi åkte dit var att en av kusinerna (nicklas) fyllde 13 år i söndags så detta måste ju firas^^

på lördagen åkte vi iväg till något som heter bodaborg i karlskoga, sååå jävla roligt! det är typ fångarna på fortet.....dom har byggt om ett vanligt hureshus till ett "äventyrsland" man kommer in i korridorer med massa dörrar i, på varje dörr finns en grön,röd eller svart prick beroende på svårighetsgrad.

Ibland står det en ledtråd brevid dörren och den behöver du då för att klara banan. När du kommit in i rummet så har du 1-5 min på dig att klara uppgiften där inne och om du gör det får du gå vidare till nästa rum....om inte måste du börja om från början. Man tävlar i lag så alla måste klara uppgiften om man skall klara banan. i det sista rummet på banan finns en stämpel som skall stämplas på en biljett du fick i kassan. vi lyckades klara 4 banor och då var vi där vid 12 och åkte hem vid 5......galet svårt men as kul!

På kvällen var det party i dannys lägenhet med lite vänner till honom och ellie. väldigt roliga människor och alla var musiker! älskar att sitta och lyssna på när någon spelar gitarr^^

måde inte som jag förtjänade dagen efter! fick inte i mig mer än 4 glas vitt vin men måde piss!! japp det var bara att bita ihop och åka 1 timma buss till örebro och sen 3 timmar bil hem till gbg.

helgens konversation:
jessica- sandra och dom skall också ha ståplats på konserten....
jag-  va? på kiss?
jessica- nä på pink...fasst det är ju samma sak!

HAHAHA!!

puss på er alla underbara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0