roliga samtal!

jaha då var det bara att sätta igång! A-kassa, csn och arbetsförmedlingen måste ringas....dessutom gick min tråd (efter tandställning) sönder igår så jag måste till tandläkaren också. Underbar dag för mig! funderar på om man skall ut och shoppa lite sen för att rädda dagen.

började med att boka tandläkare till på torsdag.

nästa samtal var med csn....enligt arbetsförmedlingen skulle det strula med att vara inskriven där och få studiebidrag samtidigt, men det säger inte csn. Jag blev alltså inte mycke klokare på det samtalet.

nu har vi A-kassa kvar.....jo jag har alltså betalat 395kr varje månad i 1 1/2 års tid nu bara för att få 1 månads ersättning! För man får inte ha csn bidrag och a-kassa sammtidigt! så nu skall jag leva på ett halvt studiebidrag vilket är typ 1300kr! fan fan fan! varför är man duktig och betalar in dessa pengarna och tror att man skall få ut något av det?

det är 7110kr jag kunde ha sparat istället!!!!!!!! fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0