Nu har jag blivit bloggare!

Hej!

jag har funderat länge på att göra detta och nu händer det:-)

 

Jag har tänkt mycket i dag och har ett behov av att skriva av mig!

 

Har haft en konstig kännsla av rasstlöshet hela helgen, men jag har inte orkat göra något. Jag tror dock att detta beror på att jag inte vet hur man gör när man bara slappar:-s typ att vara soffpotatis en hel dag! Ni som känner mig vet att jag alltid är påväg någonstans och alltid bär på minst 1 ryggsäck och 2 påsar vart jag än är. Detta kan ha en koppling till att jag i princip har 3 hem.

 

Fan jag skall nog investera i en husbil! as bra! då slipper jag ju bussarna iallafall:-) japp då har jag löst det problemet.

 

Just nu sitter jag i mitt rum hos pappa i kärra, med min dator i knät och en fesjummen och avslagen dr pepper brevid mig. Samtidigt sitter min lillasyster på andra sidan väggen, med den andra datorn, och skriver till mig på msn. Snacka om lata vi är! haha! men vi har kommit överens (via msn) om att om 20min skall hon komma in till mitt rum (för att jag har större tv) och så skall vi kramas och se kändisjungeln tillsammans. JÄTTE MYSIGT!

 

ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0