TÅG TILL ÖREBROOOOO!

Nu har jag varit jätte lat! inte skrivit alls typ!

13/10  exakt kl 17.03 blev Jessica 25, å nu så tickar sekunderna på mot 30 gumman;p


Nu sitter vi på tåget till örebro för att fira denna stora händelse:-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Halloj gott folk! Lilla (lr rättare sagt gamla) Jessica vi tangenterna. Måste berätta en sak, ni vet när man var liten så fanns det nåt som hette antimobbningsteam i skoan! är de nån som vet om det finns nåt sånt nu i vuxenlivet? För då skulle ja vilja anmäla allas vår vän Kim Nilsson te de, Han mobbar min daton, MIN SÖTA FINA UNDERBARA LILLA DATOR, hur kan man? =,( Senaste påhittet han har är att den har ADIS!  Han är dum! Den är bara lite lätt förkyld, går under en sträng diet av Simon kärleksfulla omsorg. Älskar dej för de gubben!!!! <3    Kim tycker om dej oxå men inte när du är dum mot min dator!  

Så nu har ja gjort ett litet inlägg, måste mege att ja saknar bloggandet lite men det man kommer på efter en tid bloggande är att man får skrivtorka. men de är rätt kul! får göra små inlägg hos min älskde Bella ibland!

Puss o kram skumbanan från lilla mej!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja det var den lille avstickaren^^ som sagt så är vi påväg till den underbara staden Örebro för att fira Jessica "blondie" Andresens födelsedag! Skall bli helt underbart att träffa alla Örebrovänner igen, och inte minst min lilla kusinvitamin Danny. 


 
Jag är helt värdeös på att Kuckelimucka! (Betydelse: överska,planera, undanhålla) Försökte få folk att komma på Jessicas fest i örebro utan att hon visste, men det sket sig! alla fick förhinder och nu är det bara vi kvar, eller som Helge sa "Du och Blond".

Jag försökte också kuckelimucka för kusinvitamin genom att fixa in honnom på Eaglestrike och Freak Kitchen konsert i morgon kväll. MEN NEJ!!!!! trotts att jag frågat om han skulle jobba då så ringde han idag och jag fick avslöja hela grejen för att han skulle kunna byta sitt pass. Villket till slut gick.

Nej det är nog inte min grej det där men kuckelimuck!

Jessica påminde mig just att jag måste berätta för er om "reklam killer" ni har säkert sett honom......Han sitter bland annat uppsatt i busskuren där 17 bussen går (in till stan) på Redbergsplatsen. HAN ÄR HELT SJUKT SNYGG!!!!! Om ni är på stan så håll utkik efter honnom! 

Jag ville igentligen bara medela att jag att jag lever och mår bra, har jobbat mycke och nte hunnit skriva något. Jag skall försöka uppdatera er om vad som händer nu i helgen men jag kan inte lova något, det beror på om Danny tar med sin dator till sin mor.

Hejhopp alla glada!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ska vi ses i veckan?? =)

puss

2009-10-18 @ 14:26:55
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0