3/10 Familjen!

Igår var det kalas för moster Linda^^ Hon bor i Helsingborg och är här i Götebörg över helgen med sin pojkvän Anders. Vi firade alltså henne Hemma hos Nonna och Nonno (mormor, morfar) med en underbar middag. En middag hemma hos familjen Addario är en aning speciell. Nonno har tagit ledigt från jobbet och lagar mat till oss, HELA DAGEN!, jag kan ju berätta att man inte äter något mer på HELA HELGEN! sen. Vi är sååååå bortskämda!
det är inte alla som har en liten italiensk morfar Nonnosom lagar mat åt en^^

Vi hade hur som helst jätte mysigt! älskar er alla!

familjen!




Just nu sitter det 6 tjattrande 12 åriga tjejer i pjamas (hjärnsläpp! stavas det så?) och äter glass i vårt kök.
Gwenn har ju fyllt år och har därför ett pjamasparty här hemma, jätte gulligt!

Jag vill påminna alla mina nära och kära som fått en inbjudan till vår 80-tals fest att inte glömma av inbetalning senast 31 denna månaden. Det börjar närma sig nu! på söndag om en vecka blir det Ullared =-p måste ha lite grejer till festen. Men redan i morgon skall det planeras...komihåg att ingen går säker=-o man vet aldrig vad vi kan hitta på för bus! Jag måste säga att det är mycket dåligt att ingen har anmält sig till Simon och Kim ännu! Vi är väl ändå esteter..... eller?

Jag funderar på om någon ens läser min blogg^^ om ni gör det så komentera gärna.....annars så lägger jag ner detta, kanske inte va min grej?

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Det ska bli jättekul med eran fest! =D Måste betala nu i dagarna innan jag glömmer av det!

Sluta inte att blogga! =) puss

2009-10-04 @ 22:38:51
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Denise

(ja det stavas så =) )

ah det var mys. i fredags. <3

2009-10-05 @ 18:21:53
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: Sanna

Hej gabriella! Jag hittade nyss din blogg! så nu ska här läsas och hålla koll på dig lite. =)

Det ska bli kul med eran fest! Jag ska betala också snaras, det va inbetalningsnummret du skickade med sms eller hur? det va ju lite osis att ni skrev fel på korten.. =/

Vi får ses när jag kommer hem någon helg! Vi hörs puss o kram

2009-10-05 @ 20:55:44
URL: http://frokenryding.blogg.se/
Postat av: Gwenn bellas lillasyster:)

va du tvungen att skriva det till alla?!;) skoja och det sstavas pyjamasparty Xp

2009-10-10 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0