HOPPAS ATT NI ÄR TAGGADE FÖR SNART SMÄLLER DET!!!!!!

Jag ligger i min säng och funderar på att gå upp och starta dagen med en kaffe. Har nog legst konstigt på kudden för min nacke gör jätte ont :-s eller så kan det bero på att jag slår ihop mina käkar när jag sover. Då får jsg spänningar i nacke och rygg vilket leder till huvudvärk.

Så då var det färdig klagat^^ Nu är det bara 2 dagar kver och jag har tagit ledigt från jobbet för att kunna fixa lite innan. Det kommer att bli så jävla bra!!!

Det skall bli så kul att se alla! Undra vad ni har  hittat på för något. JAG ÄR SÅ NERVÖS!!!! OCH TAGGAD!!! JÄVLAR!!

till och med mina drömmar gåt i rosa, blå och grön! 80-tal överallt!! ååå jag spricker snart av allt kuckelimuck som finns i mitt huvud! som jessica säger: det är så svårt att hålla hemlisar fär någon man pratar med varje dag! ja!!! och det är både emil och jessi! fan fan! jag vill ha lördag nu!

som saggt jag hoppas att ni är lika taggade som jag!?

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kanske ska skaffa dig en sån bettskena?



OM JAG ÄR TAGGAD!! :D Jag övade 80-tals sminkning förrut! PEPP!!! :D

2009-11-19 @ 22:21:45
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0