Julmys

hallojsan! sitter här i vintermörkret med min älskling brevid mig och julstjärnan tänd. Imorgon blir det julbak med Dennis systerdöttrar Sandra och Nathalie.

Massa peppakakor, marsipangrisar, rischoklad, skumbanans fudge och självklart skall vi pynta ett fint litet pepparkaks hus^^

Jag har fått gjort en del bra saker denna veckan. Varit på Introduktionskurs på Arbetsförmedlingen, Skaffat jobbcoatch och ringt akassan för att få svar på några frågor...bra gjort bella!

Nu sitter min fina pojkvän med sin gitarr och spelar vackert för mig:-) kanske skall skriva något fint till hans gitarrspel.

uppdaterar om julbak i morgon!

tjollahopp alla underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0