hemma i kärra!

Det är såååå skönt att vara hemma med "pappa familjen" igen! har inte träffat dem på nästan 3 veckor då jag varit så sjuk.

Jag var med i minneskonserten för Torslanda skolan igår och det gick okej....förutom att ljudteknikern sög, gitarrerna var ostämda och någon jävel hade snott stämapparaten!!!!!

Men nu glömmer vi den skräckhistorien och går vidare till dagen som varit! jag vaknade 09.30, tog på mig mys kläder och smög in till min underbara lillasyster! kramas!!! vi hade kramats färdigt typ 09.45 och gick då ner och åt en härlig familjefrukost. jag och Gwenn bestämde oss för att baka något....efter mycket om och men blev det kärleksmums och strawberry cupcakes.

Nu sitter vi och skrattar hysteriskt till wipeoute så jävla kul!!!!

puss på er!


Tilda fick också frukost! makrill i tomatsås^^ hon har nu permanent rouge!



mums!!


den blev såå bra!


som taget ur kalle och chokladfabriken!



Kommentarer
Postat av: Carro

Gud så gott! :)

Vad stor din lillasyster har blivit!

2010-03-21 @ 21:59:57
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0