Nm fest och ingen italienska!

nä det fanns ingen plats på kvällskursen och jag kommer inte att klara av 45hp. det får bli nästa gång.

Jag har fått min andra bok till pedagogisk psykologi nu^^ Elevens värld heter den och jag har läst några sidor....jag gillar den! längtar tills på torsdag! fick reda på att jag och Linn skall gå i samma klass, kommer nog att bli jätte bra! känns tryggt att känna någon första dagen även om man gärna vill träffa ny vänner också.

hade varit ironiskt om vi hamnar i samma grupp.

jag vill tacka för en underbar lördagskväll med klassisarna! var hur kul som helst! vi måste göra om detta oftare.

hmm....är ingen bra skrivare idag:-s jag kan återkomma lite senare när jag vaknat till^^

kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu får du ju berätta hur kursen går gabriella :)

kram Ida

2010-01-23 @ 12:26:59
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0