skåneland och Saknad

Vi åkte ner till helsingborg i fredags eftermiddag och var framme hos moster Linda vid 19.45. vi fick en underbar middag och massor av skratt och trevliga samtal. saknar min moster mycket....men det är ju faktiskt inte så jätte långt att åka med tåg eller bil över en helg.

Efter det mysiga besöket åkte vi ännu längre ner i landet, nämligen till trelleborg. Vi har vänner där som vi hälsade på och jag fick lära känna Emma (äldre dottern i familjen, 19 år) lite bättre. Vi bestämmde att hon skall komma hit i sommar så att jag får visa henne Göteborg och alla mina goa vänner. Ni kommer att tycka mycket om henne det lovar jag!

har massa bilder i kameran men hittar inte kabeln till datorn. men det kommer nog bilder på facebook sen när den dykt upp.

Min Lina har varit i thailand i 10 dagar nu! å jag saknar henne massor! har aldrig gillat för stort avstånd mellan oss.....vill ha hem henne nu! Hur gör man utan en lina? vad gör man när man måste ringa och berätta något skojjigt eller ledsamt? vem bollar man sina framtidsplaner med?! Jag fattar inte hur vi klarade 4 månader när hon bodde i england....GALET!

Nä gumman! se till att kom hem nu så jag kan få kassta lite bollar med dig!




älskar min Lina! Med dig är jag som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0