Helgen

Hejsan! jag är så jävla dålig på att skriva! men tänkte i alla fall skriva om min helg som varigt.....
I fredags hade jag en mysig hemma kväll med Pappa,Anna och Gwenn.

Kördag morgon åt vi en jätte god frukost tillsammans innan jag tog bussen ut till öarna med Jessica. Vi var på en Mary kay klass hemma hos Lina^^ jag köpte en Fondation (219kr) och väntar på en primer.

Hur roligt som hellst! vi bara tjötade och skrattade hela tiden! stackars Linda (som ledde klassen) fick knappt en syl i vädret. Men så blir det när man inte träffas så ofta.

När vi var sminkade och fina så var det dags att åka hem. Jag väntade i vad som känndes som en evighet (då man var hungrig och utråkad) tills Jessica (som åkt hem för att duscha) och Carro dök upp....PIZZA!!!!!

Vi käkade och gjorde oss iordning för fest.

Kl 23.00 var vi på trädgårn:-) Det första jag gör är att se någon som ser väääääldigt bekant ut i baren.....jag tittar på honom sådär undrande och liksom nästa pekar, "hmmm...." han tittar tillbaka och ger mig ett otroligt sliskigt och fånigt leende! då klickade det till i skallen på mig! FAN! Den var Rabhi från idol! lagom PINSAMT!!

Men men kvällen gicck och vi hade så jävla roligt!!! Jag, Carro, Jessica, Simon och Tim. Sen träffade vi två kompisar där med.

party party!

Söndag morgon vaknar jag upp hemma hos Tim och har inte lyckats sova värst mycket...men det vara bara att gå upp kl 10.30 och ta sig ut till öarna igen!

alltid lika mysigt hos Mormor, Morfar och Denise

nä nu skall jag kolla serier igen.

puss puss på er!



Kommentarer
Postat av: Carro

Det var en riktigt rolig kväll! :D

2010-02-15 @ 22:13:53
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0