julbak ^^

blev ett spontant julbak sådär efter jobbet :-p trodde inte att jag skulle hinna med det iår men lina tyckte anorlunda! vi har bakat lussekatter, pepparkaksmuffins och gjort 2 olika sorters fudge :-) sen han vi med att dricka glögg och käka mat också! UNDERBART!

Nu är jag sjukt trött! var på kalas hemma hos min fina mor igår och sov över till idag. Jobbade dagpasset för första gången på evigheter! OJOJOJ va trött jag var i morse! för jag hade ju självklart inte vett att sova på natten! 06.15 ringde klockan....sen fick jag vänta på bussen i 20 min i kylan för att den som vanligt är sen.

nu ligger jag i min lya som luktar bullar i min säng som är varm och mysig och känner mig nöjd och glad :-)

Jag och lina har bestämt att det blir Scotland till sommaren eller till nästa nyår! vill åka dit sjukt mycket! såååå kul!

nä nu skall jag lyssna på min underbara godnattvisa "September sun" av Type O Negative innan jag knyter mig :)

sov sött mina underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0