Allt och ingenting^^

Jag kan börja med att berätta att jag fick godkänt på del kurs 1^^ jippie! mitt arbete hade några "röda streck" men i övrigt var läraren potsitiv. Nu har jag valt mitt bokpaket till delkurs 2, alltså ett fördjupnings ämne, vilket blev barn, avvikelser och identitet. Jag har delats in i en ny grupp som är helt okej...inte lika mycket olika personligheter som i den förra men ändå bra. Har fått mina böcker lite sent så jag måste läsa som en liten blådåre i morgon! :-s

För övrigt så har jag varit hos Carro i hennes nya fina lägenhet idag:-) jätte mysigt hade vi! My, Milo och Lina var också med och vi fick i uppdrag av Carro att äta upp hennes kakor^^ viket gick ganska snabbt sen slängde vi i oss lite glass när vi ändå var igång.

Efter denna mysiga stund åkte jag vidare till torslanda för att vara med på första kör repet med mamma, mormor och Denise^^ det var jätte kul! kommer jag absolut fortsätta med!

Jag fick även reda på att jag skall sjunga solo på Dancing queen  i abba medleyt till invigningen av sim vm i scandinavium! :-) helt underbart! är lite rädd för vad jag kommer tvingas ha på mig bara:-s vill ju inte visa mig i kroppsstrumpa med glitter på över internet1 skall ju ändå sändas i typ 90 länder pluss att björn och benny kommer att sitta i publiken! GALET!!

En annan kul grej är att jag skall hjälpa Carro med inspelning av hennes låt i nästa vecka....elle jag skall igentligen bara sitta med så att hon kan använda studion men ändå^^ skall bli kul att få se henne arbeta.

nä nu är det natti natti för mig.....bussen går 07.03 i morgon! skall se på lasershow med lillasysters klass.

puss och godnatt på er alla underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Schober

japp det är nog den butiken ^^ eller tjaa, det är en peruk-butik men de ska sälja kryolan... får se om de säljer foundations eller om det bara är "teatersmink" =)

2010-04-21 @ 00:30:11
URL: http://schobers.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är ju skithäftigt att du ska sjunga inför Björn och Benny! :D Det är inte alla som får göra det! Du kanske får en roll i Mamma Mia! Det hade vart något! :D

Det ska bli så himla roligt att spela in! :D

2010-04-21 @ 22:30:03
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0