Hemma hos Jessica

Denna dagen har varit väldigt låång!! kom till jobbet i morse och hann städa 7,6,5:ans våningsplan men när jag kom ner till 4:an så pajade hissen! shit vilket liv det blev! jag fick ringa till fastighetsskötaren som i sin tur ringde till hiss firman (telefonkö i 15 min). Dom sa 40-45 min!!! Jag försöker få tag på chefen som är en mycket upptagen människa! När jag väntat i 1 timma (ringt till hiss firman massa gånger) så kommer en äldre herre som inte klarade av att gå i trappor...självklart bodde han på våning 6! shit! Vad skall jag göra!!!?? efter 2 timmar!! dök det upp en gubbe som fixade hissen och fick ner min vagn (som var fasst på 4 våningen). jippie! en underbar start på dagen! Nu sitter jag hemma i Jessicas soffa och skall in i duschen och tvätta bort all svett från body pump passet vi just tränat....go oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0