Vilken dag!

Jag vaknade med ett ryck kl 05.55 och insåg att jag försovit mig 15 min! det är lång tid om man vanligtvis har 30 min! Simon flög också upp och hjälpte mig att göra mina frukost mackor!

Jag sprang till bussen med min överfulla, rosa, bling bling termos till bussen och kom med den. När jag kom till jobbet (i tid) så har någon tagit den städvagnen jag hade gjort iordning igår så det blev en del xtra jobb innan jag kunde börja med städet.

Frukostrasten kommer och allt flyter på....god frukost med yogurt och havrepuffar. Köpte även ett nybakt bröd och philadelphia ost att ha till.

japp sen städade jag lite till......och lunchen kom. Nu händer det förfärliga! jag tar fram mina underbara plättar och allt tillbehör. Just som jag skall lägga över dem på en tallrik så tappar jag hela lådan och alla plättar hamnar på golvet!! FAN!!!!

Jag blev alltså tvungen att slänga dem! å jag fick sån ångest av tanken på att Simon gjort dessa helt i onödan och sackars plättar som nu får bo i soptunnan tillsammans med kartonger och andra matresster.

STACKARS PLÄTTAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh det är så störande när man har sånna dagar!

2009-10-27 @ 22:49:10
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: blond brud i lyxförpackning

nu tycker ja att du är lite dålig på att skrivaaa! ville läsa nåt kul på jobbet! pusss <3

2009-10-30 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0