Helgen som varit

ja fredag har jag ju redan skrivit om, vi hade drink kväll och har nu bestämmt 7 drinkar till festen. Större delen av dagen gick åt till att städa, pyssla om pärlan och att hälsa på my,emil och milo.

Lördagen startade med en aning huvudvärk (efter drinkarna) och en härlig dusch. efter det så hoppade jag i mjukis kläder och tog bussen in till backaplan där jag träffade jessica. Bussfärden fortsatte med buss 24 till Amhult och premmenerade hem till mamma. Vi rotade igenom hela utklädningslådan efter något att ha på sig på halloween festen senare på kvällen.

nä! ingenting hittade vi! vi moppade golven (som jag lovat mamma) och satte oss på bussen igen....vi ringde hanna och träffade henne inne i nordstan. Å kan man tänka sig! vad hittar man på H&M:s barnavdelning? jo älvvingar! vipps så var hanna en god älva och jag och jessica onda^^

vi åkte hem och gjorde oss iordning, Simon var zombie! as cool va han (kommer bilder senare)

Det blev dock inte så lyckad kväll ändå.....vi kunde bara vara på festen i 2 timmar för sen skulle alla ut på krogen och det har inte vi råd med (och jag är inte ens 20 än). Så vi åkte hem, jag ,Simon,Hanna och Johan till Simons lägenhet och jessica hem till sig.

När vi kom hem så tog vi hissen upp tillsammans med 2 grannar (6 pers i 4 manna hiss). Som ni säkert fattar så stannade hissen! och reparatörerna var inte så sugna på att svara kl 01.00 på natten. Så vi fick ringa 112. Vi satt fast i ca 45 min och jag trodde jag skulle dö!! det värsta jag har varit med om! jag klarar inte ens att sova innerst i sängen med simon, pluss att jag var sjukt kissnödig!

När vi väl kom ut så stod det 4 brandmän, 2 poliser och 1 sjukvårdare och tittade strängt på oss.....det hjälpte inte att alla var lite fulla och glada:-s lagom pinsamt! men men allt gick bra och ingen skadade sig iaf!

Igår så vaknade jag med lite mer huvudvärk än dagen innan och gjorde samma sak som sist, duschade. Sedan sparkade jag liv i Hanna och Johan för att hinna med bussen. väl hemma i anhult köpte jag några veggi suschi och tyckte för en gång skull om denna knepiga maträtt.

14.00 så kom alla föräldrar och vi hade ett litet planeringsmöte om festen, allt flöt på och mycket blev gjort.
Mamma hade bakat jätte goda bullar, sockerkaka och chokladbollar med kaffe likör i.

Efter mötet så kom Lina och Nicklas och vi fick sjuts hem til simons lägenhet. Jag och lina roade oss med att klippa bordsplaceringskort och titta på film.

Nu sitter hemma hos simon och tittar på tv, är så trött på vädret! nu skall jag snart ner i tvättstugan och hämta den andra tvätten.

Ha en mysig dag. kram!

(det kommer bilder snart)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Teresa är den bästaste gbg mamma som finns!!!!

2009-11-02 @ 19:24:18
Postat av: Carro

Hahaha gud vad pinsamt med hissen! :D Låter som en bra helg du haft! :) Vi får ses snart!



Åh jag längtar till eran fest! Är aspepp! :D

puss!

2009-11-02 @ 22:33:58
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Michelle

Bella, Michelle här! Visste inte att du hade en blogg! Kul! Puss och kram!

2009-11-04 @ 14:08:30
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0