snart nyår!

ja mina vänner! nu är det snart slut på år 2009, och vad har man då haft för sig under detta år?

Större delen har ju gått åt till jobb och planerandet av vår 80-tals fest.....mycket tid med Jessica och Emil.
Jag har hunnit med några vändor till örebro och en till stockholm. Simon och jag har haft vårt 4:e år och lovar som alla år lika många till. Min underbara mamma har fyllt 40 år och vi har firat henne i Tyskland. Sen har vi ju självklart haft vår efterlängtade fest.

Julafton var hur mysigt som helst^^ jag fick massa fiina saker. Fick en del flyttahemifrån saker. En Poppcornmaskin,köksknivar,stekpanna och på julklapps spelet van jag ett rivjärn,skärbräda ochen smörkniv.

Jag fick även parfym,linne,örhängen,presentkort på h&m och en del annat.

igår var jag på stan med Simon,Rickard,Lollo och deras kompisar. Jag köpte först 2 filmer på movieline^^ Harry potter och de vises sten (första) och Rent. Sedan hittade jag en jätte söt topp på indiska för 199kr:-) och även en svart tröja för 99kr på carlings. När vi sedan var påväg till Franks för att fika med Fia så gick vi in på Gamestop för att hitta ett nytt spel till familjens nya Wii^^ jag hittade mario party 8 begangnat! men det är fan inte billigt! 468 spänn!

När vi kom hem på kvällen så spelade vi lite och där efter så lånade vi Gwenns Twilight film.....FAN VA BRA DEN ÄR!!! han är as fin ju! så jag och Gwenn fick för oss 14.15 att hinna med 15.30 filmen New Moon på biopalatset. OJ OJ OJ!! jag vill se nästa nu! shit!




Nu skall jag spela lite mariokart med Simon och Gwenn. puss på er alla



Kommentarer
Postat av: Schober

Näe, new moon var inte så bra alls men Twilight gillar jag =)

2009-12-27 @ 23:07:59
URL: http://schobers.blogg.se/
Postat av: Schober

Näe jag håller inte med. Twilight och New Moon är två olika filmer eftersom det är två olika böcker.

Och new moon var överdrivet långsam och förutsägbar så vill inte se den mer än en gång ^^ men smaken är som baken

2009-12-28 @ 14:06:08
URL: http://schobers.blogg.se/
Postat av: Ida

ja tänk vad mycket man hinner med på ett år! Jag tänker mycket på vad som kan hända som man inte har en aning om nu. både häftigt och skrämmade får jag säga.

2010-01-01 @ 12:43:51
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0