Nutrilett quick start

Hejsan!

nu är jag inne på 3e dagen med nutrilett shakes, soppor och barer. vet inte om det funkar för jag har ingen våg men det känns okej..... självklart går jag och blir sjuk just denna veckan också! vet inte om det är så superbar med denna dieten när man inte är helt frisk men nu är jag igång och får fortsätta 2 dagar till.

får kurera mig med ingefärs te och buljong. nu är det snart dags föör min lunch :-p en karamell/toffe bar! jag är väldigt sugen på något (mer än buljomg och påspasta i "ostsås") som smakar något annat än godis och choklad!

la faktiskt till sallad till min "middag" igår och det var höjdpunkten!

Det må hända att detta är ett effektivt sätt att gå ner i kilon men asså jag hade inte pallat månader med detta! kommer nog däremot att försöka ersätta 1 måltid med en shake.....typ lunch, frukost är för gott^^ och middag för viktigt.

ja det var min uppdatering för idag :-) hoppas att ni alla mår bra!?

nu skall jag återgå till man karamell/toffe bar, sesong 2 av Glee och till att bara vara sjuk i mina säng.

kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Kram på dig!

2010-10-17 @ 21:38:45
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0