Flytt!

japp då var det bestämt! 1 september flyttar jag in i en 1a, ca 35 stor med sovalkov, ballkong, badrum och föråd:-p
Skall bli såååå kul! har börjat skriva upp en lissta på det jag absolut måste ha och än sålänge har jag kommit fram till:


Bestick
Tallrikar
vardagsglas (har bara lite finare)
Byrå (till kläder)
Badrumshylla
Dvdspelare (då jag tappat bort kontrollen till min)
Handukar
tvättkorg

Allt annat finns om man inte räknar städprylar å lite smått å gott till köket då, som typ osthyvel...men sådant kan man nog sno av päronen^^ dom behöver nog inte 2:-p

ja så nu jobbar jag som en liten dåre (som personlig assistent) för att ha råd med allt!Har ju planerat in en resa med moster Denise också, så det blir till att jaga pass!

nu skall jag lägga mig och läsa innan jag sussar. Älskar att höra på regnet. det blir så stämningsfullt men mullret kunde jag varit utan!

kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Schober

Ooo vart ligger lägenheten? Men.. varför flyttar ni inte ihop? o.0

2010-07-13 @ 16:37:01
URL: http://schoberssmink.blogg.se/
Postat av: jessica

den e 40 kwm stor ;P

2010-07-13 @ 22:21:23
Postat av: Carro

Vad roligt för dig Gabbe! :)

Kan man inte köpa en ny fjärkontroll till dvdn?



Nu är jag hemma så vi får ses snart! :) KRAM!

2010-07-14 @ 14:41:30
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0