Plugg!

Jaha då skall man börja plugga igen^^  skall faktiskt bli riktigt kul! kursen är mellan 19:e januari och 7:e juni och är på pedagogen här i göteborg.

fan jag är super nöjd! :-) blir nästan lite nervös...det är ändå 1 1/2 år sedan jag gick i skolan. Men det blir säkert bra^^

Pedagogisk psykologi
15hp, Dagtid, Halvfart (50%)
Fristående kurs
Normal undervisning
Göteborgs universitet,
Göteborg
Grundnivå


BG-15.31


Antagen


25


hoppas att ni också hade det trevligt på nyår! jag och simon hade en mysig kväll med Hanna och Johan i allingsås. vi åt fläskfilé och hasselbacks potatis (hmmm...stavas det så? är ett ord man inte skriver värst mycket). Och till efterätt blev det fruktsallad med vaniljkesella mmmmm.....

Johan har alla bilder på sin kamera och han lovade att lägga upp dom på facebook så att jag kunde ta dom nu i helgen, men han är inte alltid så snabb min lille vän. men dom kommer förr eller senare.

nu skall jag kolla lite på Entourage, så himmla bra serie! kolla in den. han är såååå sööööt!

puss på er alla!

                                                                                      Gissa vem jag tycker är sötast^^


Kommentarer
Postat av: Carro

God fortsättning! :)

Vad spännande att börja plugga igen! Hoppas att det blir en rolig kurs!

puss!

2010-01-03 @ 21:48:47
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Kusin a.k.a "Kuckelimuck"

Grattis gumman till antagningen =) Först o främst vill jag bara be om ursäkt för att jag har varit dålig med kontakten på sistone! Jag vill gärna att vi träffas snart =) Hoppas att det nya året behandlar dig lika bra som du vill och förtjänar=)

PS. Älskade Linnet =) DS.

2010-01-05 @ 01:38:14
URL: http://blackbriar.blogg.se/
Postat av: Ida

kul att du ska plugga!! pedagogisk psykologi verkar kul och skönt med halvfart så du hinner med lite annat också! :)

Kram

2010-01-07 @ 10:54:13
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0