Mamma, dotter dag!


Tog bussen från simon kl 12.00 i går och var hos mamma vid 13.00. Det tog längre tid än vanligt pågrund av snön. Jag blev tyvärr inte inringd  av jobbet :-( hade gärna tjänat 240 kr timmen igår.....men men jag och mamma hade det jätte mysigt!

När jag nu kom hem så tog vi på oss alla varma kläder vi hade och gav oss ut i vintervädret. En härlig prommenad till färjan på ca 1 timma och sedan ca 20 min hem till nonna occh nonno från färjan. man var gött rosig om kinderna när man kom in och där stod mormor (nonna) redo med varm choklad=P älskar min familj!

Vi fick som vanligt jätte god mat och hade det jätte trevligt tillsammans.

Jag kände mig lite halv hängig på dagen när jag pratade med anna och nu på kvällen så blommade det upp igen. Hade en aning feber och kännde mig allmänt skruttig.

Så idag är jag hemma från jobbet vilket känns piss då jag inte har så himla massor av den varan för tillfället. Hade behöft pengarna....men man kan inte hjälpa att man blir sjuk.

Skall ta hand om mig själv med te och serier idag så får vi hoppas på att jag kan jobba halvdagen i morgon.

Jag måste även skriva att jag saknar kära kusin Danny en massor nu! Det ärr fktiskt dags å träffas igen, Septemmber är så länge sedan! dröjer det 2 månader till så är det ett halvår! skandal!

Ja ja.....sånt är livet! finns aldrig tilreckligt med tid till det man vill göra.

känner att detta blev ett ganska osammanhängande inlägg....nu får ni lite bilder från min och mammas prommenad istället.

puss på er




snö är tydligen kul när man är över 40 också^^





Du är finast i världen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0