tråkigt!

jag är inne i en tråkig period! allt är OTROLIGT TRÅKIGT!! jag har liksom lektion i skolan på torsdagar kl 09.00-12.00 övrig tid är jag hemma! och de senaste dagarna har jag nästan blivit galen! satt till och med å grät av utråkning förut....då är det bra att man har en jessica som säger: om till stan och traska med mig i 3 timmar innan det stänger :-) tack gumman! då fick jag andvända mina solglasögon idag iaf^^

förra vecan spenderade jag mycket tid med Frida i hennes hus och har även färgat håret 5 gånger då jag inte blev nöjd de 4 första^^

I Torsdags var jag och mina 2 simon hemma hos frida i hennes fina lilla hus och åt pasta, kollade på film och myste.
På fredagen åkte jag och simon först hem och duschade och sedan vidare till mölndal där lina och nicklas bor. Efter att ha ätit en jätte god rotfruktsgryta som nicklas lagat och spelat en det ps3 så åkte lina å jag till brewhouse för att se freak kitchen. As bra konsert! Ia pratar en himmla massa som vanligt och gör det hela till en jätte bra show. Musiken är som alltid bäst!

Sedan mötte vi upp våra pojkar, Frida och Emil för att dra oss vidare till Sticky. Det var helt galet hög musik på sticky så vi kunde faktiskt inte vara kvar....å musiken var piss dålig! brukar älska sticky men detta var hemskt! Vi åkte därför hem till Lina igen och drack en halv drink innan vi somnade kl 03.30

När vi vaknade morgonen därpå gjorde Lina pankakor med banan och thailändsk honung på mmmmmm......! Efter maten var det dags att dra sig hemmåt för att sova och äta lite sushi innan man skulle iväg och vara barnvakt åt två pojkar, Albin och Agust. Det blev ett så kallat lördagsmys med snacks, kalle sprätt dricka och körslaget^^ helt okej.

Söndag morgon, upp kl 10.00 *trött* (tredje natten i rad då man sovit från 03.30-10.00) och började fixa mamma inför brölloppsfotografering, jag lovar att lägga upp bilderna när dom kommer. Sen bar det av in till stan för att träffa somons pappa, bror, syster och hennes 2 månader gamla Freja. Hur söt som helst va hon lilla Freja! och hon heter till och med Freja Stella Simone^^

Vi fikade och gick runt på stan lite och sen åkte jag till Frida och färgade håret med henne och Emil.

då var vi framme till dage: jag har färgat hår och varit med jessica på stan.

jag är alltså utråkad trotts allt detta! shit! jag kan inte koppla av! känns som om jag varit arbetslös i evigheter! vill bara göra något nu! är inget kul att vara ledig när alla andra jobbar!

Men i morgon skall jag rensa min garderob, läsa twilight och se på cabaret i lerum iaf. det blir nog bra^^

ha det fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0