Påsk!

Jag och simon har firat påsk hemma i kärra med familjen och örebroarna^^ kusiner moster och morbror.
Tyvärr ingen Danny.....

På fredagen så var jag och simon på gretas för att kolla på när Emil och Michael uppträdde. och det såg ut såhär....





Emil och Peter sjunger "värsta schlagern"




På lördagen hade vi som sagt en mycket trevlig påsk med mat, påskeld och familj.





Herr och fru kanin!



På söndah fyllde minstingkusin 9 år! Grattis Fia!!



katt vill också vara med^^



på eftermiddagen åkte jag hem till mamma för att hämta lite grejor och sedan hämtade jag upp frida i lilleby för att efter det åka tillbaka till kärra och kalaset.

efter tårta och skratt gjorde vi oss snygga och fick skjuts hem till Tim......JÄTTE PARTY! men dom bilderna läggs upp på facebook i stället....är så himla suddiga.

puss puss på er och hoppas att ni haft en GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0