min helg!

Fredag: 

Hade jag ont i magen! :-( Satt i soffan brevid mamma hela eftermiddagen och tyckte mycket synd om mig själv, men senare på kvällen så blev jag faktiskt betydligt bättre!

Lördag:

nästan helt återställd och lyckades ta mig igenom en heldag på Liseberg med Pappa, Anna och Gwenn:-) älskar uppsvinget! helt galet! Vi åkte nästan allt och spelade utan vinst på typ alla hjul. När det var dags för Kållorado så kunde jag lika gärna ha simmat igenom hela turen! hade nog varit torrare då! Jag var torr lagom till att solen gick ner ( fick gå in på en toalett och torka mig under "handtorkblåstjohejen") Jag var helt slutkörd när vi väl kom hem! dags att sova!!

Söndag:

Kalas:-) Simon (inte min simon utan en kompis) har fyllt 20 och vi var på kalas hemma hos hans föräldrar. Vi fick massa pizza (ennu en italiensk familj!) och ostbricka, därefter fick vi en jätte god tårta som simon själv hade gjort! du är så duktig vännen :-)

Efter att vi hade firat Simon och ätit oss halvmätta så var det dags att åka vidare till Silvia ( som också är italienare^^) och fick färsk hemma gjord pasta med tomatsås:-p mumma! Silvia skall flytta hem till Italien efter att ha försökt få jobb här i sverige i över ett år, vi kommer att sakna henne mycket och det blev väldigt jobbigt när hon läste upp sitt tal till oss som hjälpt henne :-(

Nu är det iaf planerat en resa till Rom någon gång i vår, så att vi får träffa henne snat igen^^

Jag fick köra hem då jag lovat mamma och Dennis att dom båda skulle kunna dricka 1 eller 2 glas vin till maten. Nu sitter  jag alltså här i det lilla datarummet i amhult, torslanda och har det ganska tråkigt.....men som sagt jag måste lära mig att bara slappa! sakta men säkert lär jag mig.

nu skall jag försöka roa mig med att läsa andras bloggar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0