Lite tid över:-)

För en gång skull har jag inte jätte mycket att göra! var väldigt lugnt på jobbet och jag kom hem flera timmar tidigare än vanligt, nu sitter jag med min lunchlåda hemma vid datorn istället:-p underbart! Snart kommer emil in trillandes med en nybakt kladdkaka och jag har satt på kaffe. Vi har inte träffats på ett tag så jag tycker att det skall bli mysigt att prata lite "skit".

Kl 18.00 skall vi vara på vingen för det vårt första styrelsemöte (Förening:www.torsvilanda.se)

Jag vill ha värme! trodde att jag skulle blåsa bort på hemvägen! JÄTTE KALLT!! längtar tillbaka till alla härliga sommardagar man har varit med om.

nä nu får emil komma! segis är han:-)

nä jag hitar på något annat undertiden jag väntar....jag skriver mer i morgon!

kram

En underbar sommardag på liseberg! jessica äter glass:-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0