2 dagar

Ja asså jag är inte människan som hinner skriva hela tiden, men jag försöker så gott det går! vi får väll börja med gårdagen då:-)

  • Klockan ringde 07.30 (sovmorgon),
  • jag går upp (zombie) och fixar kaffe.
  • Går in till mitt rum och tar på mig kläder sammtidigt som jag ber simon att vakna ett antal gånger.
  • efter mycket om och men så går simon upp (han är lite trögstartad:-)
  • äter en stadig frukost tillsammans med pojken (han åt bara en macka dock)
  • Vi tar bussen som går 09.01
  • Jag är på jobber 10.00
  • Efter mycket moppande och skurande åker jag hem kl 14.00
  • väl hemma åt vi mat och jag slår ihjäl lite tid framför tv:n
  • kl 19.20 är jag och Jessica mycket duktig på ett EXTREMT krävande body pump pass!
  • Hemma igen! tittar på kändisjungeln, äter macka och somnar
En fullspeckad dag helt enkelt!

Men tro inte att jag fick sova hela natten! NEJ! Kl 03.00 på natten fick min överviktiga hamster för sig att gå ner lite i vikt, så hon satte i gång att springa som en tok i sitt lilla gula hjul!

Jag var inte direkt jätte pigg när jag vaknade i morse men jag satte på kaffe gjorde mig iordning och satte mig på bussen till jobbet. Efter ytterligare en dag med moppande och skurande så gick jag hem kl 15.30 ( fick ont i magen och gick hem lite tidigare)

Då har vi nästan kommit fram till denna stund....när jag kom hem så sov jag en stund för att bli v med magontet (vet inte om det ordet finns?) och städade sedan Pärlans bur (hamstern) och nu skall jag titta på idol!

Min fina rosa kaffetermos med "bling bling" inramad spegel :-)



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag visste inte att du hade en hamster! =) Pärlan, vilket gulligt namn! =D

2009-09-21 @ 23:04:13
URL: http://domkallarmicarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0