Sonic boom!



HEJ!

idag har jag, Jessica, Lina, Nicklas och Hannes varit i Ullared och köpt en massa saker. Hittade lite fina kläder och lite bra att ha prylar, blandannat en kastrull som va skall ha hos simon.

Jag köpte även:
  • Dam socka svart 5 pak
  • Bakformar (muffins)
  • 3 Diadem
  • 2 Linnen (svarta, brottar och vanligt)
  • Klänning/tunika
  • Overknee svarta med roset
  • SONIC BOOM!(
Jag har också köpt lite saker till lilla Milo^^ men dom tänker jag inte skriva om!


Men varför vi åkte dit var att vi ville köpa allt till festen där, vi hittade det mesta och jag är mycket nöjd med vad vi lyckats hitta^^

Hejhopp alla glada^^


Kommentarer
Postat av: Jessicaaaaaa

jaaaaaaaaaaaaaaaaa! kuuuuul!!!

love you darling, hoppas du blir bättre snart så vi kan ha dunder kul i örebrooo!

gjort massa massa massa saker te festen! tog massa timmar, snacka om skrivkramp men har säkert pratat me dej vid de laget du ser detta! men ja känner mej jätte duktig!

PUss

2009-10-11 @ 22:08:29
Postat av: Carro

Åh det ska bli så himla roligt med eran fest! Jag längtar! =D Måste hitta outfiten snart!

puss!

2009-10-11 @ 22:16:18
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0