Pärlan,Milo och Idol

Jag hae en dålig och en bra sak att berätta! vi tar det jobbiga först....

Min hamster är skadad!

vi trodde att hon var sjuk först men hon visar inga symtom på typiska hamster sjukdomar. Hon har ett 3 mm långt och 1 mm brett sår på sidan av ryggen och hade en skinnflik som trillat av nu. vi trodde att det var en knöl först och jag läste på nätet att det är vanligt med tumörer när dom blir äldre.

Men hon visat som sagt inga tecken på trötthet och hon äter som hon skall.

Nu till det roliga! jag,carro och sanna gar varit hemma hos my, emil och milo idag. milo är helt underbar!!! sötunge! han var dock väldigt livlig när han var hos mig och var i full gång med att få ut (ur båda hållen)middagen han just ätit :-P vi hade det jätte mysigt och det var jätte kul att träffa er igen tjejer och att äntligen få träffa lilla milo!

jag och lilla Milo






Vi har testat och kommit fram till 7 drinkar till 80-tals festen i kväll. Vi har även tittat på idol och jag tycker faktiskt att eddie borde åkt ut även om erika inte är solklar.

måste säga att jag är besviken på vissa människor......ni har alla vetat om festen i månader! då kanske man borde ha det i åtanke när man gör sina planer! skit tråkigt att ni inte kommer!

men vi som är där kommer att ha så JÄVLA KUL!!!!!!

hoppas att ni haft en trevlig kväll, nu skall jag komma på vad jag, jessica och simon skall klä ut oss till i morgon på halloween fest!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0