Hmmm.....

Ja idag är det en jobbig dag av anledningar jag inte kan gå in på. Just nu mår jag sådär.....

Men man måste se posetivt och det är en bra dag också^^ vi är klara med låt lisstan och den är helt okej faktiskt. Jag längtar sååå efter att få stå på scen! och det känns som om jag kommer att spricka om jag inte får ur mig lite låt texter snart! men dom sitter liksom fasst innuti mig:-(

Just nu sitter jag i köket hemma hos min mor, med Simon vid spisen....det blir sen och onyttig middag^^ Plättar:-p med blåbärssylt och vanilj visp (fråga inte! Simon kan leva på vaniljvisp).

nä nu har jag nog en liten fras jag bör skriva ner.

ha en mysig kväll allihoppa!




Kommentarer
Postat av: Ida

vaniljvisp är underbart!

2009-10-27 @ 14:34:59
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0