Heja GAIS!



Japp! fotboll idag^^ Har haft jätte mysigt med mamma,simon och dennis. Att sitta med långkallingar, mössa, vantar och en mycket vacker grön/svart halsduk på är inte så fel:-) men det blir ännu bättre när man dricker varmchoklad och har en kärleksfull mamma brevid sig.

Fan Gubbarna spelade ganska pra i första halvlek och dom fick in ett mål men andra halvan så vet jag inte vad dom höll på med! dom blev nog trötta och stela (av kylan som kom). men men...."VI SKALL STÖTTA ER I MED OCH MOTGÅNG" heter det ju! Men helt värdelöst var det inte, 1-1 är okej.

Snart är vi klara med spellistan till vår fina konsert som troligen skall hållas i vår. Jag längtar efter att få stå på scenen igen! Jag och simon skall snart in i studio också......då kanske ni får höra lite fina låtar.

Nä nu har jag en yngklig och sjuk liten pojkvän som vill ha lite kramar.

Hoppas att ni har haft en lika mysig kväll som jag.

puss och kram

DAGENS CITAT: "Men va faan! du hade ju bollen din jävla TOMTE!"

Kommentarer
Postat av: My

Hejsan! Nej förlåt, det har jag nog missat att svara på. Det är så mycket ibland så tänker jag att jag ska svara senare och så händer det något med Milo och så har jag glömt det sen. Du får jätte gärna komma och hälsa på! =) Vilka dagar kan du?

2009-10-23 @ 22:04:39
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0