TACK!!!

Alla var så jävla snygga igår! hur kul som helst att se er!

ÅÅÅÅÅ jag är så himmla lycklig! tack för att ni gav mig världens bästa födelsedag!
hoppas att ni hade det lika kul som jag^^

är sjukt trött idag dock! sov till 13.30 och har delat upp all mat å så som blev över (en hel del!). Vi skulle ju ha kokat korv och säljt på kvällen men det blev aldrig av....så nu har vi 110 korvar att äta:-p

jag kommer alltid att minnas denna kvällen! ååå vi har massor med bilder som snart kommer upp på facebook gruppen. Om jag är på dåligt humör någon gång så skall jag titta på bilderna och läsa i gästböckerna^^ tack för alla fina ord! älskar er alla.


Nu skall jag äta massa paj och kladdkaka som blev över:-p ni kunde inte lämmnat lite vaniljvisp till mig? ;-p

puss puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv!! Det var så jäkla roligt!! :D

Jag tror att alla kommer att minnas denna festen med ett leénde på läpparna! :)

puss på dig sötnos!

2009-11-22 @ 21:03:49
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack Gabbe! =D=D Det var verkligen lyckat igår!

Jag är helt lyrisk fortfarande! Puss o kram!

2009-11-22 @ 21:49:23
URL: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0