SMYCKEN!

Så mina vänner! Nu får ne se lite av det jag gjort...skall be dom jag gjort smycken till att få fotografier om det går. så ni som vet om att ni fått kan väl skicka till mig.




Morsdagpresent:-) halsbandet är gjort av vita och genomskinliga glaspärlor samt
små rosa sötvattenspärlor. i grunden använder jag fiskelina. jag har även andvänt
mig utav silver "pärlor" och en fjärilsberlock.
pris:150 kr



Detta är gjort av läderband och glas pärlor
pris:70kr





Här har jag har jag också jobbat med läderband. en silver ring med bärlor i stavar som hänger och det finns även en berlock som det står Love på, men det var lite svårt att fota.
pris:120kr


ett simpelt halsband gjort av läderband. mycket klassiskt,
jag använder just detta lite då och då själv :-p

Pris:50kr




oj vad handen var dammig^^ detta är ett örhänge med
lila och svartapärlor, jag använder dom tillsammans med
halsbandet ovan.
pris:60kr




Här har vi en klocka som jag är mycket kär i,
det krävs mycket tid och tålamod men det är det
värt. man kan beställa i alla färger.
pris:250




ja det är ju ganska tydlig vad det är^^ även detta väldig enkelt och
klassiskt.
pris:40kr





ett långt halsband med keda i grunden. på just
detta halsbandet har jag använt röda, svarta och genomskinliga
glaspärlor. pluss att jag hängt en blixtberlock som hänge.
pris:100kr




Berlockarmband med egenkombinerad kedja. jag måste säga att jag inte kan få tag på alla berlocker
utan alla armband blir unika, självklart kan ni komma med önskemål så skall jag försöka mitt bästa.
pris:150kr



flerradsarmand.....ni väljer själva vilka färger och hur många
rader ni vill ha.
pris:50kr (för 2 rader, annars 20kr extra per rad)





pärlhalsband

pris:70kr




hörhängen som hör ihop med halsbandet ovan.

pris:60kr




Självklart väljer ni färg och design själva! kom med önskemål så skall jag försöka ordna något.
allt som visats upp här är mitt eget samt smycken jag get bort. jag vill igen påminna om att jag inte har ett lager med berlocker och hängen av samma sort utan kör mest på kännsla så era önskemål är viktiga.

jag skall som sagt försöka få upp lite fler exempell så snart som möjligt.

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad duktig du är Gabbe!

Jag tyckte väldigt mycket om det där berlock armbandet! Skulle vilja beställa ett sådant! ;)

2009-11-15 @ 00:10:14
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag skulle vilja ha en klocka också! haha! =D Har ingen!

2009-11-15 @ 00:10:57
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Jesscaaaaaa

mamma gör sig bra som modell tycke ja! =-)

2009-11-15 @ 10:41:10
Postat av: Carro

Yes jag ska fundera ut! :)

2009-11-15 @ 12:17:58
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan Gabbe! Nu hittade jag äntligen hit, visste inte att du hade skaffat blogg. Roligt att läsa om vad du har för dig iallfall. Duktig du är som gör så fina smycken!



Tänkte bara passa på att gratulera dig i efterskott. Var aldrig inne på facebook i söndags så jag kunde skicka ett meddelande:).

Hur går det med betalningen till festen nu förresten? Jag längar jättemycket och det ska bli roligt att träffas. Pussochkram

2009-11-16 @ 19:05:57
URL: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0