Inte lång tid kvar nu!!!

HAHA! sitter just nu och tittar på ett barnprogram där dom informerar om kryp.....kan ni tänka er! flugor äter bajs och använder även bajset som "kram" ställe! HAHA!

aja jag är nog lite trött nu tror jag^^

ja nu är det inte lång tid kvar tills festen! galet! vi irrar runt som galna höns och försöker knyta ihop denna säcken......men faaaan vad bra det blir!!! vi kommer att ha så nedrans jävla kul!!
hunnit pärla
Nu är även isen fixad^^ go emil!

annars så har jag  jobbat en hel del och även pärlat lite med Gwenn. Hon gjorde ett halsband med silvertråd och kedja, jag gjorde ett band till ett armbandsur och allt går att beställa hos mig (Bella Designe).

jag skall börja lägga upp bilder på det jag gjort....så vet ni vart ni skall gå om ni behöver smycken.

det kommer självklart mer såfort jag fått min kamera som ligger hos simon.





Gwenn har gjort just detta men det går jätte bra att beställa av mig
det kostar 100kr och tar ca 1 timma.





Bollen är gjord av försilvrad tråd och det kan förekomma nickel i både
den och kedjan.



Kommentarer
Postat av: Carro

Du får lägga upp sånt du har gjort, jag vill beställa något! :D

2009-11-12 @ 21:41:21
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0