5 dagar kvar!

Igår fyllde jag 20 år! wiie! och just nu sitter jag vid min splitternya laptop!:-p

den är så blank och fin!

jag har fått lite fler saker också^^

* en rosa mixer
*4 jätte snygga muggar
* the och the doppare (ni förstår nog vad jag menar^^)
* massor av blommor
* 2600 pengar:-p (resa kanske? London?)
* dator med tillhörigheter: mus och hörlurar

idag har jag jobbat och har nog aldrig varit tröttare! men inte kunde man åka hem och lägga sig efter jobbet inte^^ nä vi har varit ute och handlat det sissta till festen:-p det är bara nåra småsaker kvar.

jag är supernöjd!

Det går en jätte tragisk serie på tv4 nu som heter "mamma till en mördare". helt sjukt hemskt!
jag skall fortsätta titta på det nu.

jag fortsätter blogga i morgon

puss

 







Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina presenter! =D Nu är det inte långt kvar till festen! =D =D =D

2009-11-16 @ 21:39:52
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Denise

haha, vadfan är en tedoppare? en tesil?

jag är pepp som fan. lördag. nu.

jag har löst skor nu. vitt. oh yes.

x

2009-11-17 @ 15:20:39
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0