seg!!

 shit denna veckan går otroligt seegt!!!!! jag vill bara sätta igång med arbetssökandet....man är ju så jäkla trött efter jobbet, orka söka annat jobb då. nä jag skall fokusera på träning och arbetssökande under denna perioden av mitt liv.

är reserv 14 på pedagogisk psykologi och 18 på Italienska kursen.....förhoppningsvis har man en chans att plugga lite.

förlåt att jag inte skriver så ofta nu....har inte haft något att skriva om, orkar inte riktigt. Men helgen kommer att bli kul!

Fredag: Mamma 40 år! och idol final hemma i soffan^^

Lördag: ULLARED!

Söndag: Kalas för mamma:-)

Det är bara 1 ½! dag kvar på jobbet nu! jag orkar!!! go mig!!

puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0